Detalii carte

AVERTISMENT: Nu citi această carte dacă nu ai nevoie de bani!

Pentru a construi o afacere de succes, trebuie să încetezi să acţionezi „după ureche” când vine vorba de marketing şi să începi să urmezi un plan solid, care să îţi garanteze o creştere rapidă a afacerii. În mod tradiţional, se consideră că realizarea unui plan de marketing este un proces dificil şi consumator de timp, motiv pentru care adesea mulţi renunţă la el.

În PLANUL DE MARKETING ÎNTR-O PAGINĂ Allan Dib – întreprinzător având la activ înfiinţarea mai multor afaceri profitabile şi cutezător om de marketing – îţi dezvăluie o modalitate progresistă de implementare a strategiilor care fac din crearea unui plan de marketing o procedură simplă şi rapidă. Ai nevoie, literalmente, de o singură pagină, împărţită în noua cadrane. Cu ajutorul cărţii lui Allan Dib, îţi vei crea propriul plan de marketing sofisticat care să te conducă de la zero la erou de marketing.

Indiferent dacă eşti abia la început sau eşti deja un antreprenor cu experienţă, Planul de marketing într-o pagină este cea mai simplă şi rapidă modalitate de a-ţi crea “motorul” care să îţi propulseze creşterea afacerii.

Din această carte inovatoare vei afla:

• Cum să obţii noi clienţi, consumatori sau pacienţi şi cum să faci mai mult profit datorită celor existenţi.

• De ce marketingul în stilul „marilor corporaţii” ţi-ar putea distruge afacerea şi care sunt strategiile care funcţionează de fapt pentru întreprinderile mici şi mijlocii.

• Cum să faci mai multe vânzări fără să fii insistent sau de-a dreptul insuportabil, ci învăţând cum să îţi foloseşti atuurile astfel încât potenţialii clienţi să te implore să le iei banii.

• Un proces accesibil pentru crearea unui plan de marketing personalizat. Tot ce ai de făcut este să completezi fiecare dintre cele nouă cadrane urmând pas cu pas recomandările lui Allan Dib

.• Cum să îţi anihilezi concurenţii şi să faci din propunerea ta de vânzare singură alegere logică pentru potenţialii clienţi.

• Cum să obţii rezultate uimitoare cu un buget mic folosind secretele marketingului cu răspuns direct.

• Cum să stabileşti preţuri mari pentru produsele sau serviciile oferite, iar clienţii să îţi mulţumească pentru asta.

Dacă eşti bun pe partea tehnică, dar simţi că ai nevoie de ceva ajutor pe partea de marketing şi de administrare a afacerii, atunci eşti în locul potrivit şi la momentul potrivit. Ideile din această carte vin să te scape de confuzie şi să-ţi aducă claritate, astfel încât să ştii exact ce trebuie să faci pentru a-ţi construi o afacere de succes.