Detalii carte

Rețelele de socializare explicate. Descâlcirea celei mai neînțelese tendințe din lumea afacerilor.

În ziua de astăzi, rețelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, învățare și descoperire a produselor și serviciilor. Cartea pe care ACT și Politon o propune, Rețelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este împărțită în patru secțiuni. Prima parte tratează conceptele fundamentale ale modului în care funcționează rețelele de socializare în orice organizație și pe orice platformă de socializare. A două secțiune se ocupă de cele mai obișnuite cinci întrebări pe care probabil că le primiți de la șeful dumneavoastră, și va oferă suficiențe resurse pentru a le răspunde. Cea de-a treia parte reprezintă un studiu de caz ce ilustrează cum funcționează efectiv aceste concepte. În partea finală a cărții, va este oferită o perspectivă clară asupra unora dintre principalele platforme de socializare, pentru a va familiariza cu acestea.
Cu ajutorul cărții de față puteți descoperi tainele celor mai cunoscute rețele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare, etc.
Obiectivul principal al marketingului este să ajungă la consumatori în acele momente care le influențează comportamentul de achiziționare. Rețelele de socializare păr să fie perfecte pentru acest rol. De asemenea, rețelele de socializare sunt folosite din ce în ce mai mult de diverse companii pentru a recompensa și pentru a-și păstra vechii clienți.
Trebuie reținut că nici un volum de muncă, timp și dedicație față de marketing și rețelele de socializare nu va funcționa, dacă nu v-ați înconjurat de oamenii care ar putea fi interesați de dumneavoastră și de ceea ce aveți de spus.